اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۱۱۳۸

بازیکن و مربی مد نظر فیروز کریمی به گسترش اضافه می شود؟

بازیکن و مربی مد نظر فیروز کریمی به گسترش اضافه می شود؟
با توجه به اینکه سرمربی گسترش لیست مدنظر خود را به باشگاه ارائه داده است، اما هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است.
۱۷:۱۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

بعد از اخراج لوکا بوناچیچ در ابتدای فصل لیگ برتر، فیروز کریمی سرمربی جدید گسترش شد، او بعد از ورود به گسترش فولاد توانست به خوبی این تیم را از لحاظ فنی متحول کند و توانست 8 رده در جدول صعود داشته باشد و در پایان نیم فصل اول هم  با ۲۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت ، اما کادر فنی تیم گسترش به دنبال این است که در نیم فصل دوم این تیم را تقویت کند.

شنیده شده است کریمی برای متحول کردن تیم تصمیماتی را گرفته است و به دنبال جذب  سعید رمضانی و ناصر فرش‌باف به کادر فنی است،که هنوز قراردادی رسما در باشگاه ثبت نشده است. در حالی که لیست خروجی و ورودی از سوی سرمربی تیم گسترش به مدیر باشگاه اعلام شده است. از نکات جالب بازیکنان پیشنهاد شده از سوی کادر فنی به باشگاه در پست هایی است که در حال حاضر در تیم کمبودی احساس نمی شود، حضور ناصر سالاری دروازه بان فعلی نفت آبادان در گسترش فولاد ، آن هم در شرایطی که گسترش  سه گلر به نام های خسوس، ملکی و کاظمی دارد که از دست دادن یکی از دروازه بان ها در این شرایط برای خود مدیران گسترش هم عجیب می آید.

 هوشنگ نصیر زاده مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در گفت و گوی کوتاه در خصوص آخرین وضعیت تیم گسترش اظهار داشت: در حال حاضر هیچ قرار دادی ثبت نشده است و نه بازیکن و نه مربی به کادر فنی اضافه شده است.

وی ادامه داد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و با توجه به اینکه زمان نقل و انتقالات از ۲۸ آذر ماه شروع می شود فرصت داریم که با بازیکنان مد نظر گفت و گو کنیم، ولی در حال حاضر هیچ بازیکنی به تیم گسترش اضافه نشده است.

حالا باید دید در ادامه  برای تیم فوتبال گسترش چه اتفاقاتی خواهد افتاد و اینکه آیا بازیکنان و کادر فنی مد نظر فیروز کریمی با موافقت مدیرعامل به گسترش اضافه خواهند شد یا خیر!

لازم به ذکر است تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در چهار چوب رقابتهای جام حذفی ۲۷ آذر ماه  به مصاف خونه به خونه بابل خواهند رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین